Klantenservice
-
Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50,00 excl. btw is de verzending gratis.
Onder € 50,00 excl. btw zijn de verzendkosten:
Nederland - € 5,50
België - € 8,00
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Binnen ons bestelproces kunt u kiezen voor afhalen, u ontvangt dan z.s.m. een bericht wanneer de bestelling gereed staat om op te halen.
Afhalen kan tussen 9.00 en 17.00 uur van maandag tot vrijdag (exclusief feestdagen).
Adres: Impact 29 - 6921RZ Duiven
-
Met welke vervoerder wordt het verzonden?
Pakketten en pallets worden verzonden door GLS.
-
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt?
Dat kan, op het moment dat u uw track & trace code ontvangt per mail kunt u dit aanpassen.
-
Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen?
- Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij dit gemakkelijk aanpassen. Neem in dit geval contact met ons op.
- Als het pakket al is verstuurd neem dan z.s.m. contact met ons op.
-
Ik heb een verkeerd, beschadigd, defect of incompleet artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem z.s.m. contact op met onze klantenservice. We gaan het oplossen.
-
Welke betaalmethodes zijn mogelijk?
U kunt betalen met de onderstaande methodes:
- iDEAL voor Nederlandse klanten
- Bancontact voor Belgische klanten
- Op rekening, u ontvangt als zakelijke klant een factuur
- Paypal
- Visa
- MasterCard
- Meastro
- Vooruitbetaling, u ontvangt een proforma factuur
- Pin, u kunt bij afhalen via PIN betalen
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Dit is mogelijk, indien uw bestelling nog niet is verzonden.
- Uw bestelling wijzigen:
U wilt iets toevoegen aan uw huidige bestelling: U kunt het beste de producten toevoegen aan uw winkelwagen die u erbij wilt bestellen. Vervolgens komt u in het bestelproces waarbij u kiest voor de verzendmethode ''Afhalen Duiven'' daarna vult u in het opmerkingen veld ''Combineren met order (nummer van uw al reeds bestelde order). Wij zorgen er dan voor dat de bestellingen worden gecombineerd.
U wilt uw bestelling veranderen of annuleren: Neem z.s.m. contact op met de klantenservice om de bestelling te wijzigen of te annuleren.
-
Kan ik de factuur gelijk naar een ander e-mail adres laten sturen?
Ja dat is mogelijk, binnen het bestelproces en in uw account kunt u een apart emailadres voor facturen opgeven.
-
Kan ik een inkooporder versturen via mijn eigen systeem?
Dat is mogelijk. Verstuur uw inkooporder naar [email protected]
-
Kan ik zakelijk op rekening bestellen?
Ja dat is mogelijk, u kunt als zakelijke klant kiezen voor de betaalmethode: ''op rekening''. U ontvangt dan de factuur bij uitlevering van uw bestelling.
-
Kan ik een inkoopnummer of referentie toevoegen aan de order?
Ja dat is mogelijk. U kunt uw inkoopnummer of referentie invoeren in het opmerkingen veld binnen het bestelproces, dit wordt dan automatisch op de orderbevestiging, pakbon en factuur vermeld.
-
Kan ik de factuur naar een ander e-mail adres laten sturen?
Ja dat is mogelijk, binnen het bestelproces en in uw account kunt u een apart emailadres voor facturen opgeven.
-
Kan ik een inkooporder versturen via mijn eigen systeem?
Dat is mogelijk, verstuur uw inkooporder naar [email protected] - Graag ontvangen wij ons artikelnummer, het aantal en uw inkoopnummer. Wij zullen uw inkooporder z.s.m. verwerken en per mail bevestigen.
-
Ik heb op factuur besteld, wanneer dien ik te betalen?
Wij bieden u de mogelijkheid om producten op rekening te bestellen met een betaaltermijn van 14 dagen. U ontvangt, bij uitlevering van uw bestelling, een digitale factuur op uw facturatie e-mailadres.
-
Is leveren op afroepbasis mogelijk?
Dat is mogelijk, hiervoor kunt u contact opnemen met ons via [email protected] of +31 (0)26 383 5988
-
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, kunt binnen 30 dagen uw product retour sturen mits het niet op uw verzoek speciaal vervaardigd is. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat, verpakking en pakbon op dit postadres: Interwiel, Impact 29, 6921 RZ Duiven geretourneerd worden.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen enkele dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
-
Kan ik een artikel ruilen?
Ja dat mogelijk, mits het artikel niet is beschadigd. Retourneer vervolgens het desbetreffende artikel en bestel het gewenste artikel opnieuw.